REKLAMACE

Naše produkty vyrábíme s láskou, v kvalitních výrobnách na Slovensku, v Čechách, v Itálii anebo mimo EÚ. Před zařazením do prodeje každý produkt nejprve důkladně několik měsíců testujeme a před expedicí kontrolujeme. Upřímně nás mrzí, pokud se stala při balení zásilky chyba, případně se Vám produkt poškodil.

INFORMACE K REKLAMACÍM
Záruční doba je stanovená na 24 měsíců anebo shora ohraničená datumem spotřeby zboží a běží ode dne převzetí zásilky kupujícím. Prodávající je zodpovědný za vady zboží anebo služby. Záruční servis zajišťuje provozovatel internetového obchodu.

Nekompletnost zásilky nebo poškození zboží je nutno oznámit do 24 hodin od převzetí zásilky e-mailem nebo reklamačním formulářem. Pozdější reklamace nekompletnosti zásilky nebo mechanického poškození výrobku nemohou být uznány.

Reklamované zboží nám prosím zašlete na posouzení. Doporučujeme vám zásilku poslat jako balíček doporučenou poštou, anebo po vyplnění formuláře Vám bude odeslán vrátkový kód pro Zásilkovnu. Zboží nám prosím neposílejte na dobírku.

ADRESA NA ZASLANÍ REKLAMOVANÉHO ZBOŽÍ:
TIMME brand s.r.o.
U Golfu 664/117
109 00 Praha 15 - Horní Měcholupy
Česká Republika 

Kupní cenu zboží vám vrátíme nejpozději do 14 pracovních dnů na účet, který jste uvedli. Při odstoupení od kupní smlouvy nebudou vráceny náklady za doručení zboží. V případě neoprávněného odstoupení od kupní smlouvy vám bude produkt vrácen na vaše náklady. Odstoupením od kupní smlouvy se smlouva ruší od začátku.

MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ
Pokud nejste spokojeni s vyřízením vaší objednávky, dodaným zbožím nebo s našimi službami, pošlete nám reklamaci e-mailem na info@timme.sk. Pokud nejste spokojeni se způsobem vyřízení vaší reklamace nebo pokud se domníváte, že jsme mohli porušit vaše práva, můžete dle zákona 391/2015 Sb. podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu. Návrh můžete podat způsobem určeným podle §12 Zákona 391/2015 Sb. Seznam subjektů ARS lze nalézt na stránce Ministerstva hospodářství SR www.mhsr.sk.

 Reklamaci uplatníte zde.