Reklamace

Naše produkty vyrábíme s láskou, v kvalitních továrnách na Slovensku, v Čechách nebo mimo EU. Před zařazením do prodeje každý produkt nejprve důkladně několik měsíců testujeme a při balení každé zásilky produkt kontrolujeme. Upřímně nás mrzí, jestli se stala při balení zásilky chyba, případně se produkt poškodil.

Informace k reklamacím

Záruční doba je stanovená na 24 měsíců a plyne od doby převzetí zboží kupujícím. Prodávající je zodpovědný za vady zboží nebo služby. Záruční servis poskytuje provozovatel internetového obchodu.

Nekompletní zásilku nebo poškozené zboží je nutné oznámit do 24 hodin od převzetí zásilky e-mailem nebo reklamačním formulářem. Pozdější reklamace nekompletních zásilek nebo mechanického poškození výrobku nemusí být uznané.

Před reklamací nás kontaktujte předem e-mailem. Zásilku ideálně zasílejte jako doporučený balík – je to nejrychlejší. Zboží nezasílejte na dobírku.

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:

4PX Express CZ s.r.o.
TIMME
Lidická 498
252 61 Jeneč
Česká republika

Po obdržení reklamovaného produktu vás budeme bezodkladně, nejdéle 14 dní od převzetí zásilky kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a dohodneme se s vámi na rychlém vyřešení problému. Po uznání reklamace vám podle vašeho rozhodnutí reklamovaný produkt vyměníme za nový, případně poskytneme jiný, který si vyberete (do hodnoty reklamovaného produktu). Náklady na dodání nového zboží jdou na nás. V případě uznání reklamace máte také právo na odstoupení od kupní smlouvy a v takovém případě vám za reklamovaný produkt vrátíme peníze. Reklamace bude vyřízena v co nejkratším čase, nejdéle však do 30 dní od přijetí reklamace. O výsledku reklamace budete informování bezprostředně po ukončení reklamačního řízení e-mailem a spolu s produktem vám bude doručený reklamační protokol.

Alternativní řešení sporů

Pokud nejste spokojeni s vyřízením vaší objednávky, dodaným zbožím nebo našimi službami, zašlete nám reklamaci e-mailem na info@timme.sk. Pokud nejste spokojeni se způsobem vyřízení vaší reklamace nebo pokud se domníváte, že jsme mohli porušit vaše práva, můžete podle zákona 391/2015 Sb. podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů. Návrh můžete podat způsobem určeným podle §12 Zákona 391/2015 Sb. Seznam subjektů ARS je možné nalézt na stránkách Ministerstva hospodářství SR www.mhsr.sk.

Formulář pro vrácení/reklamaci produktu najdete zde.