Reklamace

Naše produkty vyrábíme s láskou, v kvalitních továrnách na Slovensku, v Čechách nebo mimo EU. Před zařazením do prodeje každý produkt nejprve důkladně několik měsíců testujeme a při balení každé zásilky produkt kontrolujeme. Upřímně nás mrzí, jestli se stala při balení zásilky chyba, případně se produkt poškodil.

Informace k reklamacím

Záruční doba je stanovená na 24 měsíců a plyne od doby převzetí zboží kupujícím. Prodávající je zodpovědný za vady zboží nebo služby. Záruční servis poskytuje provozovatel internetového obchodu.

Nekompletní zásilku nebo poškozené zboží je nutné oznámit do 24 hodin od převzetí zásilky e-mailem nebo reklamačním formulářem. Pozdější reklamace nekompletních zásilek nebo mechanického poškození výrobku nemusí být uznané.

Chcete-li zakoupené zboží reklamovat, předem nás, prosím, kontaktujte na e-mail info@timme.sk. Reklamované zboží (nejlépe až po dohodě s námi) nám, prosím, zašlete k posouzení. Doporučujeme vám zboží zaslat jako balík doporučenou zásilku. Zboží nám, prosím, neposílejte dobírkou.

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:

4PX Express CZ s.r.o.
TIMME
Lidická 498
252 61 Jeneč
Česká republika

Kupní cenu zboží vám vrátíme nejpozději do 14 pracovních dní na účet, který jste uvedli. Při odstoupení od smlouvy nebudou vráceny náklady na doručení zboží. V případě neoprávněného odstoupení od smlouvy vám bude zboží vráceno na vaše náklady. Odstoupením od smlouvy se kupní smlouva ruší od začátku.

MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ

Pokud nejste spokojeni s vyřízením vaší objednávky, dodaným zbožím nebo našimi službami, zašlete nám reklamaci e-mailem na info@timme.sk. Pokud nejste spokojeni se způsobem vyřízení vaší reklamace nebo pokud se domníváte, že jsme mohli porušit vaše práva, můžete podle zákona 391/2015 Sb. podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů. Návrh můžete podat způsobem určeným podle §12 Zákona 391/2015 Sb. Seznam subjektů ARS je možné nalézt na stránkách Ministerstva hospodářství SR www.mhsr.sk.

REKLAMAČNÝ FORMULÁR