Vrácení zboží

Každé vaši objednávky si vážíme a snažíme se ji vyřídit co nejrychleji a bez chyb. Zde naleznete informace, co dělat, pokud něco není v pořádku.

Odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zboží

Zboží, které jste si zakoupili na timme.sk nebo timme.cz je možné bez udání důvodu vrátit do 14 pracovních dní od převzetí zboží dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Od smlouvy je možné odstoupit vyplněním formuláře, který zašlete společně s vráceným zbožím). Lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy se považuje za zachovanou, pokud jste zboží s vyplněným formulářem odeslali nejpozději v poslední den 14 denní lhůty.
V souladu dle § 1837 písm. g) zákona č. 89/2012 Sb, zákazník nemůže odstoupit od kupní smlouvy, jejímž předmětem je:

  • Prodej zboží, které podléhá rychlému snížení jakosti nebo zkáze.
  • Prodej zboží v uzavřeném ochranném obalu, které není vhodné vracet z hygienických důvodů nebo důvodů ochrany zdraví, a kterému byl po dodání tento obal porušen.

Průvodce vrácením zboží

Pokud máte nějaké otázky nebo problémy týkající se vaší objednávky, kontaktujte nás přes e-mail info@timme.sk. Jsme tu pro vás každý pracovní den a vždy se snažíme udělat maximum pro 100% spokojenost.

Co dělat, pokud vám nesedí produkt z objednávky?

Všeobecné podmínky pro vrácení produktu

  • Produkt nesmí být poškozený a musí být v originálním obalu
  • Produkt, který vám nevyhovuje nám pošlete nejdéle do 14 dní od převzetí zásilky
  • V případě, že jste obdrželi produkt, který jste si neobjednali, napište nám na e-mail info@timme.sk

Podmínky při vrácení zboží

  • Při zkoušení oblečení s ním zacházejte opatrně a šetrně, abyste jej neponičili
  • Oblečení si vždy zkoušejte přes spodní prádlo
  • Neodstraňujte štítky s cenou nebo velikostí
  • Zboží musí být vráceno v původním balení
  • Zboží nesmí být nijak poškozené nebo špinavé
  • Oblečení, které bude poškozené / špinavé /bez originálního balení s odstraněnými štítky nebude refundováno

Kdo hradí poštovné za vrácené zboží?

Náklady spojené s vrácením zboží hradí zákazník.

Co dělat, když jsem obdržel nesprávný produkt?

V případě, že s vaší objednávkou není něco v pořádku, kontaktujte naší zákaznickou podporu a dohodněte se na dalším postupu. V případě chyby, která nastala na naší straně budou všechny náklady spojené s vrácením produktu refundované.

Zpracování vráceného produktu a refundace

Každou vratku se snažíme zpracovat v co nejkratším možném čase. Po doručení vráceného zboží do našeho skladu nám zpracování trvá 5-7 pracovních dní a nejdéle do dalších 14 pracovních dní se refundovaná částka objeví na vašem bankovním účtu.

Zboží, na které se odstoupení od kupní smlouvy vztahuje je nutné zaslat na adresu provozovatele nejdéle do 14 dní od převzetí zásilky. Zboží nám neposílejte na dobírku.

Adresa pro vrácení výrobku

4PX Express CZ s.r.o.
TIMME
Lidická 498
252 61 Jeneč
Česká republika

Kupní cenu vám vrátíme nejdéle do 14 dní na účet, který jste uvedli. Při odstoupení od kupní smlouvy nebudou vrácené náklady za doručení zboží. V případě neoprávněného odstoupení od kupní smlouvy vám bude produkt vrácen na vaše náklady. Odstoupením od kupní smlouvy se smlouva ruší od začátku.

MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ

Pokud nejste spokojení s vyřízením vaší objednávky, dodaným zbožím nebo s našimi službami, pošlete nám reklamaci e-mailem na info@timme.sk. Pokud nejste spokojení se způsobem vyřízení vaší reklamace nebo pokud se domníváte, že jsme porušili vaše práva, můžete dle zákona 391/2015 Sb. podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů. Návrh nám můžete podat způsobem určeným podle §12 Zákona 391/2015 Sb. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ