VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Jsme tu pro Vás každý pracovní den od 10:00 do 16:00 a vždy se snažíme udělat maximum pro 100% spokojenost našich zákazníků. 
V případě, že Vám některý kus z objednávky nesedí, nevyhovuje a chcete zboží vrátit, nebo vyměnit, postupujte dle níže uvedených pokynů.

CO DĚLAT, KDEŽ JSEM OBDRŽEL NESPRÁVNÝ PRODUKT?
Nesmírně si vážíme každé objednávky, snažíme se ji vyřídit co nejdříve a bez chyb. V případě, že s Vaší objednávkou není něco v pořádku, kontaktujte naši zákaznickou podporu na e-mailu info@timme.sk a dohodněte se na další postupu. V případě, že chyba nastala na naší straně promptně zpracujeme vrácení nebo výměnu produktu na naše náklady.

PŘEDTÍM, NEŽ NÁM ZBOŽÍ ODEŠLETE ZPĚT, SE UJISTĚTE, ŽE:

➛ Výrobek nemá odstraněné štítky nebo etikety
➛ Výrobek není poškozen nebo jakkoli znečištění například od make-upu / samoopalovacího krému …
➛ Výrobek je zabalen v původním obalu

Výrobek, který je poškozený / znečištěný / bez originálního obalu nebo odstraněnými štítky, nebude refundován.

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Víme, že vracení zboží, které Vám nesedí, může být občas nepříjemné, a proto se snažíme celý proces co nejvíce usnadnit. Formulář pro výměnu zboží naleznete níže na této stránce. Po vyplnění formuláře obdržíte na svůj e-mail potvrzení s unikátním kódem pro bezplatné vrácení zásilky a další informace k odeslání zboží na výměnu k nám.
Zásilku nám můžete bezstarostně poslat prostřednictvím Zásilkovny na jednom z podacích míst. Při podání stačí nahlásit unikátní kód zpětné zásilky, který obdržíte po vyplnění formuláře. Obsluha podacího místa Vám vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá Vám potvrzení o převzetí zásilky. 

JAK PROBÍHÁ VÝMĚNA ZBOŽÍ?
Vaše výměna bude po doručení do našeho skladu zpracována do tří pracovních dní. Jakmile výměnu zpracujeme, zašleme Vámi vybrané zboží na adresu či výdejní místo z předešlé objednávky. Tato služba je zpoplatněna částkou 109,- pro ČR a 4,60€ pro SK kterou budete hradit při převzetí zásilky. (částka zahrnuje poplatek za dopravu a dobírku).


Formulář pro výměnu zboží naleznete zde: Zobrazit fomulář
 

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zboží, které jste si zakoupili na timme.sk , timme.cz nebo www.timmefashion.com je možné bez udání důvodu vrátit do 14 pracovních dní od převzetí zboží dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Od smlouvy je možné odstoupit vyplněným formulářem, který zašlete společně s vráceným zbožím. Lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy považuje za zachovanou, pokud jste zboží s vyplněným formulářem odeslali nejpozději v poslední den 14 denní lhůty. V dle § 1837 souladu písm. g) zákona č. 89/2012 Sb, zákazník nemůže odstoupit od kupní smlouvy, je předmětem tohoto: • prodej zboží, které podléhá rychlému snížení jakosti nebo zkáze. • prodej zboží v chráněném ochranném obalu, který není vhodný vracet z hygienických důvodů nebo důvodů ochrany zdraví, a kterému byl po dodání tento obal porušen. 

Formulář pro vrácení zboží naleznete zde: Zobrazit fomulář

JAK PROBÍHÁ VRÁCENÍ ZBOŽÍ?
Víme, že vracení zboží, které Vám nevyhovuje nebo nesedí, může být občas nepříjemné, a proto se snažíme celý proces co nejvíce usnadnit. Formulář pro vrácení zboží naleznete výše na této stránce. Po vyplnění formuláře obdržíte na svůj e-mail potvrzení s unikátním kódem pro doručení zásilky, a další informace související s odesláním vráceného zboží k nám.

Zásilku nám můžete bezstarostně poslat prostřednictvím Zásilkovny na jednom z podacích míst. Při podání stačí nahlásit unikátní kód zpětné zásilky, který obdržíte po vyplnění formuláře. Obsluha podacího místa Vám vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá Vám potvrzení o převzetí zásilky. 

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY, ZPRACOVÁNÍ VRÁCENÉHO ZBOŽÍ A VRÁCENÍ PENĚZ
Vrácení zboží zpracujeme a kupní cenu Vám vrátíme přímo na kartu nebo účet, který jste uvedli nejpozději do 14 dnů od doručení zásilky zpět k nám na sklad. O zpracování vráceného zboží Vám přijde informace na e-mail. Při odstoupení od kupní smlouvy nebudou vrácené náklady za doručení zboží. V případě neoprávněného odstoupení od kupní smlouvy Vám bude produkt vrácen na Vaše náklady. Odstoupením od kupní smlouvy se smlouva ruší od začátku.

PLATÍM DOPRAVU PŘI ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY ZA VRÁCENÍ ZBOŽÍ?
V této chvíli nenabízíme vrácení – odstoupení od smlouvy zboží zdarma. Poštovné je hrazeno odesílatelem zásilky a není společností TIMME brand s.r.o. refundováno. Nyní nabízíme službu pro snadné vrácení zboží, kdy můžete použít náš unikátní kód pro vrácení zásilky prostřednictvím Zásilkovny. Tato služba je zpoplatněna ve výši 69,- Kč pro Českou republiku a 2,99 eur pro Slovensko, částka za dopravu bude odečtena z celkové refundované částky.

MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ
Pokud nejste spokojeni se způsobem vyřízení Vaší reklamace, nebo pokud se domníváte, že jsme porušili Vaše práva, můžete dle zákona 391/2015 Sb. podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů. Návrh nám můžete podat způsobem určeným podle §12 Zákona 391/2015 Sb. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu http://www.mpo.cz/dokument169867.html.
 

ADRESA PRO VRÁCENÍ NEBO VÝMĚNU ZBOŽÍ:

TIMME brand s.r.o.
U Golfu 664/117

109 00 Praha 15 - Horní Měcholupy
Česká republika